KUVA

KUVA

keskiviikko 6. helmikuuta 2013

Kurkistus keittiöön :)

Tässä näitä keittiökuvia tulee (Annukan pyynnostä ;))!
Innostuin taas tekemään näitä kollaaseja... Menivät kuvat vähän pieniksi ja näköjään vähän valottomiakin ovat... Mutta keittiö kuitenkin :D




Mustan seinän maalausprojekti on hieman kesken... ;)
Innostuin kokeilemaan muovipussitekniikkaa, mutta en sitten ollutkaan tyytyväinen lopputulokseen:/
Eli maalataan takaisin mustaksi :)



Siinäpä se, meidän keittiö :)



Ja tässä vielä päivän runo, innostuin jostain syystä kaivelemaan vanhoja runoarkistojani ja ajattelin jakaa joka päivä (ainakin joka toinen päivä ;)) runon blogini lukijoille <3

Minä uskon

aamujen valoon,
ihmisen syliin
ja rakkauden hitauteen
Minä uskon rakkauteen
joka kulkee etanan lailla:
ei yhden sydämen poikki
yhdessä elämässä loiki
Minä uskon
etanan nopeuteen,
sylien syvyyksiin,
ja alati kiihkeisiin silmiin
joista aamut juovat
kaiken valonsa.
Minä uskon rakkauden hitauteen.
Minä uskon.


- Tommy Tabermann -


Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille :)

4 kommenttia:

  1. No tuolla kyllä näkyy sun siivousorientoituminen. Ei mitään epämääräisiä purkkeja eikä lehtikasoja missään :).

    Musta seinä on kiva. (Ei sopis tähän meidän tölliin, mutta teille sopii paremmin kuin hyvin).

    Mulla taitaa muuten nyt jäädä kotiläksy vaiheeseen, kun lauantaille pukkasi sellasen painetehtävän, etten tiedä pitäiskö innostua vai panikoida. (olen tehnyt molempia). Yöunet jokatapauksessa meni jo.
    Millai sun homma etenee?

    VastaaPoista
  2. Yks lehtikasa oli jäänyt, mutta siivosin sen pois ennen kuvia ;)

    Kiitti, mustakin musta on kiva:)

    Mikä painetehtävä, kerrro heti? ;)

    Niinkuin tavallista niin mun homma ei etene...:/

    VastaaPoista
  3. Kaunis keittiö teillä ja musta seinä on tosi hieno! :)

    Olkkari on mielessä, kun nyt saisi sen ajoissa valmiiksi... Tsemppiä tehtävään!

    VastaaPoista
  4. Kiitos Jenni :)

    Tsemppiä sinne kans! Kiireeks taas pistää!

    VastaaPoista

Jokainen kommentti ilahduttaa <3